کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بروشتای گوجه فرنگی و سیر کبابی

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

مواد لازم:

سیر 1 بوته

روغن زیتون 3 ق چ

گوجه فرنگی خرد شده 1 عدد متوسط

برگ ریحان خرد شدهیک چهارم فنجان

پنیر خامه ای نرم 115 گرم

پنیر پارمسان نصف فنجان

نان باگت 12 برش 1.5 سانتی
نمک و فلفل



طرز تهیه :

بروشتا  Bruschetta یک پیش غذای معمول ایتالیایی است که در حقیقت به نان تست ایتالیایی گفته می شود که به سیر و روغن زیتون آغشته شده باشد.

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید .

یک سوم از سر بوته سیر را برش بزنید تا حبه های سیر کاملا نمایان شوند . بوته ی سیر را داخل فویل گذاشته و فویل را با دستتان دور بوته جمع کنید و سپس روی سیر ها 1 ق غ روغن زیتون بریزید و سپس کمی فلفل سفید و نمک روی قسمت برش خورده بپاشید و فویل را کاملا دور سیر پیچیده و داخل یک ظرف مناسب به مدت 1 ساعت در فر بگذارید تا نرم و کبابی شود و بعد از پخت کناری بگذارید تا کاملا خنک شود .

گوجه فرنگی ، ریحان ، روغن زیتون ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده کناری بگذارید .

با فشار دست به قسمت دم بوته سیر حبه های سیر را از داخل پوستشان به بیرون فشار داده و به همراه پنیر خامه ای و یک چهارم فنجان پنیر پارمسان میکس نمایید .

نان باگت ها را داخل سینی فر چیده رویشان مخلوط پنیر و سیر بکشید سپس یک چهارم فنجان پنیر پارمسان بپاشید و به مدت 12 دقیقه در فر بگذارید بپزند تا تست و طلایی شوند سپس رویشان مخلوط گوجه و باقیمانده ی پنیر را بگذارید .

مهاجرت استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

مهاجرت استرالیا + مهاجرت به استرالیا + مشاوره مهاجرت استرالیا + ارزیابی ویزای استرالیا + ویزای اسکیل ورکر استرالیا + ویزای استرالیا کلاس 189 + ویزای استرالیا کلاس 190 + ویزای استرالیا کلاس 489 + مهاجرت استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + اسسمنت ویزای استرالیا + هزینه مهاجرت به استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + تحصیل در استرالیا + اقامت دائم استرالیا + مهاجرت استرالیا +

www.tnsvisa.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی