کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

اسفناج پلو

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

مواد لازم: 

برنج دو پیمانه 

گوشت چرخ کرده یک پیمانه 

اسفناج خرد شده ( نه خیلی ریز ) 3 تا 4 مشت

پیاز بزرگ یک عدد 

سیر 3 تا 4 حبه 

نمک- فلفل- زردچوبه - زعفران آب کرده و دارچین به میزان لازم 


طرز تهیه: 

پیازها را خلالی خرد کنید و در روغن تفت بدین تا طلایی بشوند . سیر خرد شده را اضافه کنید و پس از کمی تفت دادن زردچوبه را اضافه کنید.

گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه بدهید تا گوشت هم سرخ شود. فلفل و کمی زعفران آب کرده و یک پیمانه آب به این مواد اضافه کنید و اجازه بدین که گوشت بپزد. 

برنج را با 2/5 پیمانه آب و کمی نمک ( بدون روغن ) بذارین بپزد و سپس آن را آب کش کنید.

وقتی آب برنج کشیده شد کف یک قابلمه تفلون را هر ته دیگی که دوست دارید مثل ته دیگ کاهو بچینید .

به ترتیب یک لایه برنج یک لایه گوشت کمی دارچین و یک لایه اسفناج خرد شده بریزید این مرحله را تا آخر ادامه بدین. اسفناج موقع پخته شدن لابه لای برنج کمی آب میندازد پس این نکته را هم در نظر بگیرید و بهتره که برنجتان را کمی دون تر بردارید. 

کمی آب اطراف برنج بریزید و بذارین برای مدت 45 دقیقه برنجتان دم بکشد.  برای این پلو از دم کنی استفاده کنید به خاطر آنکه  اسفناج لای برنج آب میندازد. 

باربری

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی