کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

آش دوغ تبریزی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ

مواد لازم:

دوغ: دو لیتر

آرد برنج: یک‌دوم پیمانه

برنج نیم‌دانه: یک پیمانه

نخود پخته‌شده: یک پیمانه

تخم‌مرغ: یک عدد

سبزی ‌آش دوغ (برگ سیر، گشنیز، تره و شوید): ۵۰۰ گرم

مواد لازم برای قلقلی (در صورت تمایل)

گوشت چرخ‌کرده: ۱۵۰ گرم

پیاز: یک عدد کوچک، رنده شده و آب گرفته

زردچوبه، نمک و فلفل: به میزان لازم


مراحل تهیه:

۱. برای درست کردن قلقلی در یک کاسه گوشت چرخ‌کرده، پیاز آب‌گرفته، نمک، فلفل و زردچوبه را با هم خوب مخلوط کنید و از آن قلقلی‌های کوچکی درست کرده و در مقداری روغن سرخ کنید و کنار بگذارید.

۲. یک لیوان از دوغ را با آرد برنج خوب مخلوط کنید، این کار برای این است که آرد برنج در دوغ سرد خوب حل شود، سپس همه دوغ را در یک دیگ مناسب بریزید و آرد برنج حل‌شده در دوغ و برنج نیم‌دانه را هم به آن اضافه کنید. حالا حرارت را زیاد کنید تا مواد به جوش بیایند، سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید برنج و آرد برنج باز شده و لعاب پس دهند.

۳. تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید و با چنگال هم بزنید، کم‌کم به اندازه یک قاشق غذاخوری از مواد‌ آش که در حال جوشیدن است را به تخم‌مرغ اضافه کنید و همزمان، تخم‌مرغ را تند هم بزنید تا نبندد، سپس تخم‌مرغ را به‌ آش اضافه کنید. از این لحظه به بعد مدام باید آش را هم بزنید تا ته نگیرد. بعد از اینکه برنج حسابی باز شد و لعاب پس داد نوبت اضافه کردن نخود پخته‌شده و سبزی‌ها و قلقلی‌های سرخ‌شده است. بعد از اینکه آش جا افتاد، می‌توانید آن را سرو کرده و رویش را با پیاز داغ و نعناع داغ تزئین کنید.

مهاجرت استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

خدمات اخذ ویزای استرالیا

با توجه به تقاضای بسیار بالای مهاجرت به استرالیا موسسه تداوم نسل سپید در نظر دارد خدمات مهاجرت به استرالیا را که شامل مشاوره و انجام پروسه کامل مهاجرتی می باشد با قیمتی مناسب برای متقاضیان (مهاجران) انجام دهد.

مهاجرت استرالیا + مهاجرت به استرالیا + مشاوره مهاجرت استرالیا + ارزیابی ویزای استرالیا + ویزای اسکیل ورکر استرالیا + ویزای استرالیا کلاس 189 + ویزای استرالیا کلاس 190 + ویزای استرالیا کلاس 489 + ویزای توریستی استرالیا + اسسمنت ویزای استرالیا + هزینه مهاجرت به استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + تحصیل در استرالیا + اقامت دائم استرالیا + موسسه تداوم نسل سپید +

www.tnsvisa.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی