کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

میرزا قاسمی

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ

مواد لازم:

بادمجان 5 عدد

سیر 1 بوته

تخم مرغ 3 عدد

گوجه فرنگی 2 عدد

نمک و فلفل مقدار لازم


طـرز تهیه :

بادمجان ها را روی آتش کباب کنید ( تا حدی کباب کنید که بادمجان نرم شده و پوست ان بسوزد ) ، همچنین میتوانید بادمجان ها را پوست بگیرید و درون روغن سرخ کنید.

بادمجان ها را پوست بکنید و ساطوری کنید ،  گوجه فرنگی ها را پوست بگیرید و خرد کنید ، سیرها را نیز بکوبید تا له شوند یا رنده کنید.

درون ماهیتابه روغن بریزید و سیرها را درون روغن سرخ کنید سپس گوجه فرنگی ها خرد شده و بادمجان های ساطوری شده را اضافه نمائید ، کمی نمک و فلفل بزنید و اجازه دهید با حرارت ملایم اب غذا کشیده شود و به روغن بیفتد.

در این فاصله درون ماهیتابه ای جداگانه روغن بریزید و تخم مرغ ها را نیمرو کنید سپس درون میرزاقاسمی بریزید و لابلای ان جای دهید و بهمراه نان یا برنج سرو نمائید.


اتوبار

شرکت حمل و نقل و اتوبار بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ اتوبار بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

  • پروین پروین

غذای شمالی

میرزا قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی