کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پودینگ سیب و دارچین

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ق.ظ

مواد لازم:

شیر بدون چربی دو فنجان

آرد ذرت یک سوم فنجان

شکر دو قاشق غذاخوری

دارچین نصف قاشق چایخوری

نمک ربع قاشق چایخوری

تخم مرغ یک عدد

سیب پخته (بدون هسته و خرد شده) دو عدد

کشمش یک چهارم فنجان


طرز تهیه پودینگ سیب و دارچین :

*. فر را از قبل با درجه حرارت ۱۷۵ درجه سانتی گراد روشن کنید. شش کاسه را کمی چرب کرده و در سینی فر قرار دهید.در یک قابلمه متوسط، یک و نیم فنجان شیر را گرم کنید تا به جوش آید. سپس مخلوط آرد ذرت و نصف فنجان شیر را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مجدداً بجوشد.

*. حرارت را کم کرده و به مدت پنج تا هفت دقیقه روی حرارت نگه دارید تا غلیظ شود، سپس شکر، دارچین و نمک را به آن بیفزایید.در یک کاسه تخم مرغ را زده و به آرامی به مخلوط بالا اضافه کنید. سپس سیب و کشمش را به آن افزوده و در کاسه ها بریزید. کاسه ها را به مدت نیم ساعت درون فر قرار دهید. سپس آن را به صورت گرم میل کنید.

 

خواص کشمش :

*. کشمش محتوی مقدار زیادی آهن می باشد... 600 گرم کشمش، 90 درصد آهن مورد نیاز روزانه بدن را تأمین می کند. 100 گرم کشمش در حدود 88/1میلی گرم آهن دارد، در حالیکه 100 گرم گوشت گاو بین 4-2 میلی گرم آهن دارد.

باربری

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

  • پروین پروین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی