کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پودینگ شکلاتی

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

مواد لازم:

شکلات تخته ای 75 گرم

خامه 100 میلی گرم

شکر 1 قاشق غذا خوری

میخک آسیاب شده نوک قاشق چایخوری

ساقه ی وانیل 1 عدد

ماست خامه دار 75 گر م

زرده تخم مرغ 3 عدد

گردو یا فندق 1 قاشق غذا خوری



طرز تهیه پودینگ شکلاتی :

*. به نقل از آکاایران : شکلات را به همراه خامه ،شکر و میخک در ظرف بریزید و ساقه وانیل را برش داده و مغز آن را به همراه ساقه به خامه اضافه کنید.در ظرف را ببندید و با توان 600 وات به مدت 3 دقیقه حرارت دهید.ساقه وانیل را خاج کنید.با هم زن آنقدر هم بزنید تا خامه و شکلات کاملا مخلوط شوند

*. سپس ماست خامه دار  را به آن اضافه کرده بگذارید سرد شود.زرده ها را هم به مخلوط قبلی اضافه کنید.چهار قالب کوچک یا 4 فنجان قهوه خوری را چرب کرده و مخلوط آماده شده را در آن ها بریزید.سطح آن ها را صاف کنید.فنجان ها را دایره وار در دستگاه بچینید.

*. به مدت 10 الی 12 دقیقه با توان 180 وات حرارت دهید.نیم ساعت بگذارید پودینگ به حال خود بماند.با نوک چاقو پودینگ ها را از فنجان جدا کرده و روی بشقاب برگردانید.بگذارید یک ساعت در یخچال کاملا خنک شود.سس وانیل با این دسر بسیار مناسب است.( مدت زمان لازم برای تهیه و پخت 25 دقیقه ).

 

خواص فندق :

*. همچنین بر اساس یک تحقیق مشخص شد که استفاده از مکمل های ویتامین E و مواد غذایی حاوی این ماده می تواند برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های کبد ی مفید باشد.براساس یک تحقیق که توسط دانشکده علوم پزشکی دانشگاه لس آنجلس آمریکا صورت گرفت، این موضوع مشخص شد که افراد مبتلا به بیماری های کبد ی می توانند با مصرف مواد غذایی یا مکمل های حاوی ویتامین E به درمان خود بپردازند، البته مصرف این ویتامین باید زیر نظر پزشک باشد.

باربری

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

  • پروین پروین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی