کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پارفه قهوه

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

مواد لازم:

قهوه 2 قاشق سوپخوری

شکر 200 گرم (1 لیوان)

زرده تخم مرغ 8 عدد

خامه 500 گرم

شیر نصف لیوان

بادام ورقه شده یا خلال بادام بوداده 50 گرم


طرز تهیه پارفه قهوه :

*. به نقل از آکاایران : در ابتدا قهوه را در شیر حل کرده،می گذاریم بجوشد.زرده تخم مرغ را با شکر مخلوط می کنیم و هم می زنیم تا کاملا سفت و کشدار شود. قهوه جوشیده را کم کم داخل زرده می ریزیم و هم می زنیم.ظرف خامه را روی یخ گذاشته،می زنیم تا سفت شده،فرم بگیرد. وقتی قهوه و زرده تخم مرغ کاملا سرد شد.

*. کم کم آنها را داخل خامه ریخته و هم می زنیم. با یک ورقه کاغذ روغنی کف قالب را که گرد و گود باشد می پوشانیم،مایه خامه و زرده را در قالب می ریزیم و در فریزیر یا جایخی یخچال قرار می دهیم که 5 تا 6 ساعت بماند. بهتر است قبلا این بستنی را آماده کنیم. بستنی باید کاملا سفت شود. بعد قالب را بیرون آورده.

*. با کارد اطراف مایه را از قالب جدا می کنیم.ظرف قشنگی را روی دهانه قالب می گذاریم و بستنی را در ظرف برمی گردانیم. کاغذ را از روی بستنی برمی داریم.در صورتی که کاغذ روغنی در اختیار نداشته باشیم،می توانیم یک لحظه قالب را در آب نیم گرم گذاشته،بعد در ظرف برگردانیم. بادام بوداده در در سطح و اطراف بستنی می پاشیم.

 

خواص بادام :

*. رای صاف کردن سینه و نرم شدن روده ها و از بین بردن سرفه خشک باید روغن بادام را با شکر و کتیرا مخلوط کرده و بخورید.روغن بادام را با آب گرم مخلو ط کنید داروی خوبی برای رفع اسهال و دل پیچه بچه ها خواهد بود . ضمنا این مخلوط سنگ مثانه را خارج کرده و ادرار کردن را آسان می کند.


اتوبار

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ اتوبار بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

  • پروین پروین

نظرات  (۱)

سلام
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
درود بر شما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی