کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو

دستور آشپزی غذاهای ایرانی و خارجی

کدبانو
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بورانی بادمجان

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

مواد لازم:

بادمجان متوسط 2 عدد

ماست چکیده یا پر چرب 1 لیوان

سیر 2 حبه

نعنا خشک 1 قاشق چایخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

آکاایران: بادمجان را را بشویید و روی پوست بادمجان ها با چاقو چند خط عمیق ایجاد کنید. بادمجان ها را روی آتش گاز یا ذغال قرار دهید ، این طرف و آن طرف کنید تا زمانی که بادمجان نرم شده و پوست اطراف ان بسوزد سپس بادمجان ها را با آب سرد ابکشی کنید و پوست روی آن را جدا کنید.

بادمجان های پوست گرفته را داخل کاسه ای بریزید و با چنگال خوب له کنید سپس سیر رنده شده ، ماست ، نعنا خشک ، نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید ؛ بورانی آماده را چند ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خوب سرد شود سپس بهمراه نان سرو کنید.

نکته ها : میتوانید به جای سیر از موسیر خرد شده یا پیاز داغ استفاده کنید ، میزان ماست را میتوانید بنابر سلیقه تان کم و زیاد کنید ، همچنین میتوانید از انواع سبزیجات در بورانی استفاده نمایید.


باربری

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری بارسلون با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسلون میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

  • پروین پروین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی